środa, 12 września 2012

Offtop[To Było Coś] PlayStation 2

Witam ! W pierwszym poście z serii "To Było Coś" przypomnimy sobie konsolę Sony Playstation 2 . Zacznijmy od tego że kto miał PS2 w roku 2001 mógł się poczuć jak Bazylika Św. Piotra (nie , nie chodzi o to że miał głowę w kształcie kopuły , tylko o to że do niego były organizowane osiedlowe pielgrzymki).
Mimo iż specyfikacja konsoli nie budzi już omdleń oraz napadów padaczki to wtedy "To Było Coś" :
-Emontion Engine 294 MHz 40 KB pamięci cache
-Graphics Synthesizer : 150 MHz , 4 MB eDRAM
-32 MB Ram RDRAM 
Jak widzicie nie potrzeba było 10Ghz to świetnej zabawy , a uwierzcie mi zabawa była przednia . Wystarczyłem ; Ja , Mój Kolega , PS2 oraz Medal Of Honor . W wakacje przychodził do mnie o 7 rano i graliśmy do 21 . Ah to były czasy ... Warto wspomnieć że PlayStation 2 to najlepiej sprzedana konsola w historii aż 150 milionów egzemplarzy . A gier było mnóstwo , bijatyki , strzelanki , wojenki , wyścigi , sportowe , ogólnie każdy znalazł coś dla siebie . W tedy producenci nie stawiali  na grafikę , gry były robione tak aby dawały wiele  radości i satysfakcji . Dodatkowo były długie i miały ciekawą fabułę . A teraz tylko grafika i grafika ... Mam nadzieje że po przeczytaniu tego posta wygrzebiecie z szafy PS2 i odpalicie ją jeszcze ten jeden raz , no chyba że nie macie tej konsoli to warto zakupić (zwłaszcza teraz kiedy można ją dostać za niewielkie pieniądze) . Tak , to było PlayStation 2 ...

Łukasz Pacyga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz